0 محصولات نمایش سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

سوالات متداول

میتوانم قسمتی از مبلغ خریدم را چکی پرداخت کنم ؟
بله در صورت ارائه چک صیادی و اعتبار سنجی امکان پذیر می باشد 
آیامیتوانم سفارش خرید رنگ دیگری را برای خرید صندلی مورد نظرم بدهم ؟
بله میتوانید از طریق تماس با کارشناسان ما نسبت به درخواست سفارش رنگ دلخواه اقدام و خریدتان را تکمیل نمایید .
سفارش رنگ ناموجود چند روز طول می کشد ؟
یک هفته 
نحوه ارسال کالا در صورت درخواست ارسال سریع مشتری چگونه است ؟
از طریق تیپاکس 
آیا میتوانم سایز میز و رنگ میز را به دلخواهم تغییر دهم؟
بله میتوانید از طریق تماس با کارشناسان ما نسبت به درخواست سفارش رنگ و سایز دلخواه اقدام و خریدتان را تکمیل نمایید .
می توانم سفارشم را به صورت تلفنی تایید کنم ؟

بله میتوانید از طریق تماس با کارشناسان ما نسبت به خرید اقدام نمایید .
سفارشاتی که از طریق پست پیشتاز و تیپاکس ارسال میشود را چگونه پیگیری نماییم ؟

سفارشات ارسالی از طریق پست پیشتاز و تیپاکس به کمک کد رهگیری که در اختیارتان قرار می گیرد و همچنین سامانه رهگیری پست https://tracking.post.ir و تیپاکس https://tipaxco.com/tracking قابل پیگیری می باشد.