0 محصولات نمایش سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

قوانین و مقررات

استفاده شما از فروشگاه اینترنتی “مبلمان اداری لوکس ” و سفارش کالا از این پایگاه به معنی توافق کامل شما با شرایط و ضوابط ذیل تلقی می گردد:

فروشگاه اینترنتی “مبلمان اداری لوکس” به هیچ وجه اطلاعات منحصر بفرد کاربران را به اشخاص و طرفین غیر، واگذار نخواهد کرد و ضمنا با استفاده از آخرین فن آوری ها متعهد است حتی المقدور از حریم شخصی کاربران دفاع کند.

خدمات و محتویات سایت، صرفا براى استفاده شخصى و غیر تجارى شما عرضه شده است. هر گونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی خواهد داشت و هیچ فرد حقیقی، حقوقی یا سایتی به هیچ عنوان نمی تواند از اطلاعات و محتویات موجود در سایت براى فروش، تولید مجدد یا ایجاد ترافیک در سایت خود استفاده نماید. اگر مایلید از سرویسها و محتویات سایت جهت مقاصد تجارى استفاده نمایید ، لازم است از قبل به ما اطلاع دهید. براى این کار لطفا با ما تماس بگیرید.

کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل پر نمایند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.

مالکیت معنوی محتویات فروشگاه اینترنتی “مبلمان اداری لوکس” شامل قانون حق تکثیر بوده و متعلق به فروشگاه اینترنتی “مبلمان اداری لوکس”می باشد.

فروش و تحویل سفارش در صورتی که مبلمان اداری لوکس به دلایلی خارج از اراده و اختیار خود، توان تحویل کالا در موعد مقرر را نداشته باشد و طرفین درباره یک موعد جدید به توافق نرسند، خریدار حق دارد بدون هیچگونه هزینه ای سفارش را فسخ نماید.

ارزش کالا یا کالاهای سفارش داده شده طبق فهرست قیمت سایت محاسبه شده و شامل کلیه مالیات ها و عوارض فروش خواهد بود. هزینه مالیات بر ارزش افزوده در صورت عدم قید شدن در سایت صفر ریال محاسبه خواهد شد. تنها مبلغی که در موارد معین به ارزش کالا اضافه می شود، هزینه ارسال و بیمه کالا خواهد بود. که در ارسال از طریق پست به دفتر پیشخوان خریدار کارت به کارت می نماید  در سایر موارد ارسال شامل باربری ، تیپاکس و یا خودرو ارسالی از طرف مشتری پس از دریافت کالا هزینه ارسال پرداخت می گردد.

مدت گارانتی و نام شرکت ارائه دهنده خدمات پس از فروش در قسمت توضیحات هر کالا ذکر شده است. در صورت عدم درج موارد مذکور در این قسمت، گارانتی برای آن کالا وجود ندارد.
کالاهای که به صورت سفارشی سازی برای مشتریان پذیرش و ثبت سفارش می شوند امکان لغو سفارش و یا جایگزین کردن ندارند . برای اطلاعات بیشتر میتوانند با شماره مستقیم 09901307797واحد پشتیبانی سفارشات تماس بگیرند .
کالاهای سفارشی در بازه یک روز تا ده روزه کاری با توجه به تعداد و شرایط تولید در برگه تاییدیه سفارش از طرف فروشگاه برای مشتری ارسال میگردد .
بعد از ارسال کالا به یکی از روش های درخواستی مشتری (پست ، تیپاکس ، باربری ) رسید دریافتی برای مشتریان از طریق یکی از راههای ارتباطی که مشتری میخواهد برایشان ارسال می گردد تا پیگیری جهت دریافت کالا را انجام دهند .